سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی ۷۶ طرح عمرانی در دهه فجر

فرماندار شهرستان مراوه تپه از آغاز عملیات اجرایی ۷۶ طرح عمرانی و اقتصادی دردهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ اسماعیل تاجی فرماندار مراوه تپه گفت: برای عملیات اجرایی مجموع طرح‌های قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی، ۱۲۳ میلیارد تومان از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی هزینه و اعتبار در نظر گرفته شده است.

تاجی افزود: افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی مراوه تپه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال بزرگترین طرح عمرانی و خدماتی این شهرستان است و همچنین بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای قرناوه علیا و آغاز عملیات گازرسانی به روستا‌های غرب مراوه تپه و گوگ دره با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: بهره برداری از چند طرح آبرسانی با ۱۸ میلیارد ریال و افتتاح مدارس دولت اورلان و گلیداغ و آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی منطقه چناران و احداث سیلوی گندم در قپان و گلیداغ را از دیگر طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی مراوه تپه است.

تاجی به نقش موثر افتتاح و بهره برداری این طرح‌ها در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی مراوه تپه در دهه فجر برای ۹۴ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/گ
 

افتتاح طرح های عمرانی در گلستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.