سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر؛

۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی در لردگان افتتاح می‌شود

همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان لردگان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان لردگان، از افتتاح ۱۰ پروژه بهداشتی و درمانی، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل ۹ خانه پزشک و یک مرکز خدمات جامع سلامت است.

کریمی اضافه کرد: ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید محمد سهرابی برآفتاب میلاس از این طرح‎هاست که با اعتبار هفت میلیارد و ۲۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در زمینی به مساحت ۶۵۰ متر مربع احداث شد.

وی ادامه داد: خانه‎های پزشک شهرک هجرت با مساحت ۱۳۰ متر مربع و صرف اعتبار یک میلیارد و ۹۹ میلیون ریال، ابواسحاق با زیر بنای ۱۳۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال، ناغان در زمینی به مساحت ۷۶ متر مربع و اعتبار ۶۷۰ میلیون ریال، سونک با مساحت ۷۶ متر مربع و اعتبار ۶۷۵ میلیون و ۸۵۶ هزار ریال، شاه نجف با مساحت ۷۶ متر مربع و اعتبار ۷۶۰ میلیون ریال، مرادان با مساحت ۷۶ متر مربع و اعتبار ۷۶۰ میلیون ریال، منج با مساحت ۷۶ متر مربع و اعتبار ۶۸۴ میلیون ریال و بارز در زمینی به مساحت ۷۶ متر مربع و اعتبار ۹۵۰ میلیون ریال از دیگر طرح‎های قابل افتتاح در دهه فجر است.

لردگان با بیش از ۱۹۰ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

بهره برداری از ۱۰ طرح بهداشتی و درمانی در لردگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.