سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تئاتر «جادوی حوض نقاشی» روی صحنه نیشابور

تئاتر طنزکودکانه «جادوی حوض نقاشی» به نویسندگی وکارگردانی بانوی هنرمند نیشابوری یلدا دهجوریان در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،خلیل الله عراقی معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگفت : این نمایش با محوریت فضای شاد در بین کودکان و نوجوانان است که هنرمندان خوش ذوق و با قریحه تئاتر نیشابور با اجرای نمایش‌های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم به خصوص کودکان ونوجوانان با تئاتر شده اند و نمایش طنزکودکانه «جادوی حوض نقاشی» از این جمله نمایش هاست.

خلیل اله عراقی گفت: نمایش «جادوی حوض نقاشی» را بانوی هنرمند نیشابوری یلدا دهجوریان به رشته تحریر در آورده و آن را کارگردانی کرده که در آن هنرمندان نام آشنای تئاتر نیشابور از جمله عارف ساجد، جهان جهان دیده، علی نقی، زینب محمد آوی، ملیکا صادقی، هدی جعفری، روژین لعل وهلیا مخدراتی به ایفای نقش پرداخته اند و علی قدیریان بعنوان سازنده موسیقی می‌باشد.

وی ادامه داد: این نمایش توسط گروه جوان وابسته به انجمن هنر‌های نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تولید شده  و به روی صحنه رفته است.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت : نمایش طنزکودکانه «جادوی حوض نقاشی» تا ۲۰ بهمن ۹۶ هر روز صبح ویژه مدارس ومهدکودک‌ها و ۵ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان در محل تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام //س. ح.


تئاترطنزکودکانه در تالار ادیب نیشابور به روی صحنه رفت

برچسب ها: جوانان ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.