سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر؛

پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن به بهره‎برداری می‌رسد

همزمان با دهه فجر، پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری به بهره‎برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از بهره برداری تعدادی از پروژه‌های عمرانی این نهاد همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل اجرای طرح هادی روستایی در ۱۱ روستا، مقاوم سازی و نوسازی یک هزار ۱۲۰ واحد مسکونی، عملیات آماده سازی سایت‌های مسکن مهر در شهر‌های فرادنبه و گندمان شهرستان بروجن و واگذاری ۸۰۰ جلد سند مالکیت روستایی و ۲۱۷ قطعه زمین روستایی به متقاضیان واجدالشرایط می‌باشد.

رئیسی اضافه کرد: ۱۱ طرح هادی نیز با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار، در روستا‌های دهنو علیا، دره مولا، امیر آباد و فریدون آباد شهرستان کوهرنگ، روستا‌های لیرابی، آلیکوه و نوترکی شهرستان اردل، روستا‌های خسرو آباد و زرین درخت شهرستان لردگان، روستای فتح آباد شهرستان شهرکرد و روستای سرتشنیز شهرستان کیار به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در دهه فجر یک هزار ۱۲۰ واحد مسکونی مقاوم و نوسازی شده با صرف ۴۹۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار هم در استان افتتاح می‎شود.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ف

افتتاح پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن در دهه فجر

برچسب ها: دهه فجر ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.