سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیادت از داور ارزنده فوتسال کشور

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی به همراه جمعی از مسئولان فوتبالی و فوتسالی مشهد از امید ظریفیان، داور ارزنده فوتسال کشور عیادت کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  و به نقل از دپارتمان داوری فوتسال مشهد، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی از داور آتش‌نشان کشورمان عیادت کرد.

مهدی برادران، رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی با حضور در منزل امید ظریفیان، داور ارزنده فوتسال کشور که در بستر بیماری است عیادت کرد و آخرین وضعیت حالی او را جویا شد.

در این دیدار جعفرزاده، دبیر هیئت فوتبال مشهد، طلوع، مسئول کمیته داوران مشهد و مالک، مسئول دپارتمان داوری فوتسال مشهد نیز حضور داشتند.

 امید ظریفیان از نیرو‌های  آتش‌نشانی است و چندی پیش به علت عفونت زیاد در قسمت‌های مختلف بدن و به‌خصوص ناحیه حلق در بیمارستان بستری شد و پس از طی مراحل درمان ترخیص شد و اکنون وضعیت حالی وی  مساعد است و در آینده‌ای نزدیک شاهد قضاوت‌های خوب و عادلانه این داور ارزنده در میادین مختلف فوتسال خواهیم بود.

گفتنی است که ظریفیان از سال ٨٥ کار داوری شروع کرده و در لیگ‌های پایه اعم از نوجوانان و جوانان و لیگ‌های یک و برتر سوت زده است و در تورنمنت‌های متعدد کشوری نیز قضاوت کرده است.

 

انتهای پیام// ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.