سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست خبری پیش از بازی صنعت نفت آبادان و استقلال تهران

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:استقلال تیم پر مهره ای است ولی ما توانایی شکست دادن این تیم را داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران گفت:تیم استقلال را خیلی خوب آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف و قوت این تیم را در تمرینات تیم در هفته جاری به بازیکنان گوشزد کردیم.

وی افزود: پیش بینی نتایج در بازی های جام حذفی فوتبال  بسیار سخت است و حتی نمی توان گفت پیروز بازی فردا در فینال هم قهرمان خواهد شد.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:در بازی فردا اگر به لحاظ روحی و نیز سطح کیفی شرایط خوبی داشته باشیم پیروزی بر استقلال دور از دسترس نیست زیرا توانایی شکست استقلال را داریم.

کمالوند افزود:ساختار دفاعی استقلال بعد از آمدن شفر سرمربی این تیم،بسیار مستحکم شده ولی ما مهاجمان تمام کننده و باهوشی داریم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:این بازی نتیجه ای جز برد و باخت ندارد؛ما کار خیلی بزرگی انجام داده ‌ایم که تا این مرحله صعود کرده ‌ایم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست خبری گفت:بازیکنان صنعت نفت آبادان فینال جام حذفی را هدف خود قرار داده اند و برای رسیدن به آن انگیزه زیادی دارند.

مرتضی اسدی افزود:بازی برابر استقلال بسیار سخت است زیرا این تیم بازیکنان بزرگ و با تجربه ای دارد.

وی گفت:در چند روز گذشته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و به لحاظ روحی و آمادگی جسمانی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود:صعود به فینال جام حذفی هدف تمامی بازیکنان صنعت نفت است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران سه شنبه 10 بهمن از مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می روند.

انتهای پیام /د

بازی صنعت نفت واستقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.