سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان درشهرک مرزداران در تبریز

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: در پی آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان 10طبقه در شهرک مرزداران هفت شهروند با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آتش پاد داوود طالب نژادمدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز،با اعلام این خبر اظهار کرد: با اطلاع رسانی حادثه‌ای از سوی شهروندان، مبنی بر آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان ۱۰ طبقه در شهرک مرزداران، اکیپ عملیاتی ایستگاه‌های شماره پنج، هفت و نه به محل حادثه رسیده و شاهد وقوع آتش سوزی سه دستگاه خودرو سواری در پارکینگ ساختمان شدند که با استفاده از دستگاه‌های تنفسی به داخل ساختمان نفوذ و اقدام به عملیات اطفاء حریق کردند.

 

وی تصریح کرد: آتش نشانان در این عملیات سریع، هفت نفر از اهالی ساختمان از جمله چهار کودک و سه نفر بزرگسال را از دود حاصل از حریق نجات دادند.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز افزود: در طی عملیات امدادی این حادثه، یکی از شهروندان نیز دچار بریدگی از ناحیه دست شده بود که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس۱۱۵ استان قرار گرفت.

 

طالب نژاد خاطر نشان کرد: با تلاش چشمگیر آتش نشانان این ساختمان ۱۰ طبقه با ۱۵ واحد مسکونی و به همراه اهالی حاضر از طعمه حریق نجات داده شد.

 

انتهای پیام/خ

 

آتش سوزی در پارکینگ ساختمان 10 طبقه در تبریز

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.