سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندهی انتظامی استان اصفهان؛

کلاهبرداران از شرکت‌های بیمه در اصفهان دستگیر شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای یک باند ۱۵ نفره که با ایجاد تصادفات ساختگی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛و به نقل از پایگاه خبری پلیس، جهانگیر کریمی اظهار داشت: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با ایجاد تصادفات صوری و ساختگی اقدام به کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه در شهرستان برخوار می‌کردند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یک سری کار‌های تخصصی موفق شدند ۵ نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت: افراد دستگیرشده در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری ۱۰ میلیارد ریالی از شرکت‌های بیمه با ایجاد تصادفات ساختگی و با همکاری ۱۰ نفر دیگر اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم دیگر این پرونده، اظهار داشت: همه متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کریمی در پایان با اشاره به اینکه دیگر ابعاد این پرونده در حال بررسی است از عموم مردم درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم انجام و از وقوع انواع جرایم پیشگیری شود.

انتهای پیام/ی


دستگیری کلاهبرداران از شرکت های بیمه

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.