سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی :

بصیرت افزایی و روشن گری وظیفه اصلی بسیجیان است

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : بصیرت افزایی و روشن گری وظیفه مهم بسیجیان و مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست بصیرتی انقلاب اسلامی گفت : بسیجیان باید بیش از گذشته در صحنه حضور داشته باشند تا با روشن گری و بصیرت افزایی مردم را از فتنه دشمن آگاه کنند و با بیان اهداف انقلاب  و سیره زندگی فاطمی  تحلیلی درست از جامعه انقلابی برای نسل جوان ارائه دهند .

وی  با بیان اینکه دشمن پیوسته کار و نقشه های خود را انجام می دهد و با استفاده از ضعف های موجود هر زمان که بتواند نقشه فتنه می کشد گفت: مطالبات بسیجیان باید این باشد تا مدیران و مسئولان نظام کار خود را به درستی انجام دهند تا ضعف های موجود برطرف شودو فرصت فتنه را از دشمنان بگیرد .

حسینی با بیان اینکه برای نسل جوان باید دستاوردهای انقلاب در این ۳۹ سال را تبیین کرد تا دشمن نتواند با جنگ فکری٬رسانه ای و جنگ نرم افکار و رفتار جوانان را تحت تاثیر قرار دهد افزود : تغییر در افکار و رفتار مردم باعت تغییر در ساختار می شود .

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :  روحیه فداکاری ٬ گذشت و احساس تعهد نیروهای انقلابی و مردم باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب از اول روی دوش مردم بوده است افزود: علت به وجود آمدن این انقلاب حضور مستمر مردم پشت سر روحانیون بوده است که باعث نابودی رژیم شاهنشاهی شده است .

حسینی گفت :در طول چهار دهه برای ما ثابت شده که هیچ دیدگاهی دقیق تر از دیدگاه رهبری و امام نیست و باید برای مردم تبیین شود که اگر خیر دنیا و آخرت را می خواهند پیرو رهبری باشند .

انتهای پیام /ک

پیشرفت انقلاب اسلامی در گرو تبیین فرهنگ درست به جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.