سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برای کمک به حیات وحش در سرما از متولیان و محیط بانان کمک بگیریم

رئیس محیط زیست شهر تهران گفت: مردم و متولیان حیات وحش برای حمایت از حیوانات و تأمین غذای آن‌ها در روزهای سرد و برفی باید با سازمان محیط زیست هماهنگ شوند.

محمدحسین بازگیر رئیس محیط زیست شهر تهران در گفتگوبا خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم توجه مردم به حیات وحش و تامین غذای حیوانات در روزهای سرد و برفی اظهار کرد: مردم و متولیان حیات وحش برای حمایت از حیوانات و تأمین غذای آن‌ها در روزهای سرد و برفی باید با سازمان محیط زیست هماهنگ شوند.

وی افزود:برای مدیریت و حمایت از حیات وحش باید مواردی از جمله حفاظت از گونه‌های مختلف، تأمین امنیت و حفظ زیستگاه‌های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

بازگیر گفت: رسیدگی به حیات وحش، توجه به بیماری گونه‌های مختلف، تأمین غذای آن‌ها، آب رسانی و غیره از جمله مواردی به شمار می‌آیند که تابع شرایط خاصی هستند و باید این اقدامات به گونه‌ای انجام شود که حیوانات وابسته به انسان و محیط نشوند.

وی ادامه داد:کمک رسانی به حیات وحش باید به گونه‌ای باشد که آن‌ها تحمل زیستن در طبیعت و دوری از انسان را داشته باشند و بتوانند در هر شرایطی به زندگی طبیعی خود ادامه دهند.

رئیس محیط زیست شهر تهران تاکید کرد : اگر هر کدام از ما انسان‌ها بخواهیم سرخود و بدون در نظر گرفتن شرایط لازم از موجودات زنده حمایت کنیم قطعا به زندگی طبیعی حیات وحش آسیب می‌زنیم.

بازگیر تصریح کرد: اگر مردم قصد کمک و حمایت از حیوانات و گونه‌های مختلف حیات وحش را دارند باید تنها از طریق مراجع ذیصلاح و متولیان این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.