سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلان‌زاده به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

کمیته بانوان خانه احزاب به مناطق زلزله‌زده می‌روند/جزئیات نشست اعضای این کمیته با حسین کمالی

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب از نشست اعضای کمیته متبوعش با حسین کمالی خبر داد. 

فاطمه اصلان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نشست کمیته بانوان خانه احزاب با حضور حسین کمالی رئیس خانه احزاب، اظهار کرد: در این نشست اعضای کمیته بانوان نقطه نظرات خود را طرح کردند و آقای کمالی  هم به موارد مهمی اشاره کرد.

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب ادامه داد: کمالی به دیدگاه اسلام در مورد زنان و مردان اشاره کرد و گفت که در دین اسلام بین زنان و مردان تفاوتی وجود ندارد و بر این اساس در قانون کار نباید تفاوتی بین زن و مرد وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: آقای کمالی گفت که در کشورهایی همچون آمریکا و کانادا که ادعای رعایت حقوق زنان را دارند سهم مردان در مسندهای مدیریتی بیشتر از بانوان است.

اصلان زاده تصریح کرد: همچنین آقای کمالی قانون اساسی را بسیار خوب توصیف کرد و آن را نسبت به قانون‌‌های اساسی سایر کشورها مترقی دانست.

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب تاکید کرد: در این نشست رئیس خانه احزاب خواستار حرکت کشور به سمت ایجاد چند حزب بزرگ و قوی شد و گفت باید آموزش و توانمند سازی بیش از گذشته مورد توجه ما باشد.

وی در ادامه خبر از بازدید اعضای کمیته بانوان خانه احزاب از مناطق زلزله زده غرب کشور داد و افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای این بازدید در حال انجام است و به زودی سفر انجام خواهد شد.

اصلان زاده با اشاره به اهداف این سفر، گفت: در این بازدید موقعیت زلزله زدگان و اقدامات نهادهای دولتی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر کمیته بانوان خانه احزاب درباره دیگر فعالیت‌های اعضای کمیته متبوعش، تصریح کرد: بناست عملکرد نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.