سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲۲۶ طرح اشتغال در بردسیر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۲۲۶ طرح اشتغال‌ زا از محل این تسهیلات از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بردسیر ایجادشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  یحیی صادقی ،مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این استان در شهرستان بردسیر با بیان اینکه آمار بالای مددجو در شهرستان‌ها برای ما افتخار نیست، گفت: با توجه به اینکه نیازمندی بعضی از افراد و خانوارها اجتناب‌ناپذیر است و نمونه آن زنان سرپرست خانواری هستند که به دلیل فوت سرپرست نان‌آور خانواده شده‌اند و این نهاد باید از قشر از جامعه حمایت کند.


وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد گروه هدف تحت حمایت کمیته امداد را خانوارهایی با سرپرست زن تشکیل داده‌اند، افزود: این گروه هدف تحت حمایت کمیته امداد مشکلات خاصی دارند ویکی از برنامه‌ها اصلی کمیته امداد توانمند کردن این خانوارها است.


صادقی تصریح کرد: در بحث ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت برنامه‌ریزی زیادی انجام‌شده که موضوع مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که برای این گروه از جامعه هدف دنبال می‌کنیم.


وی افزود: افقی که برای شهرستان بردسیر در بحث اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی پیش‌بینی کرده‌ایم رقم قابل‌توجهی است و طی دو سال آینده یک‌چهارم مددجویان این شهرستان که توانایی انجام کارهای دیگر را ندارند از محل اجرای طرح نیروگاه‌های خورشیدی برای آن‌ها شغل ایجاد خواهیم کرد.


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اختصاص سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در سال جاری به کمیته امداد شهرستان بردسیر خبر داد و گفت: ۲۲۶ طرح اشتغال‌زا از محل این تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان ایجادشده است.


وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان بردسیر در حال صنعتی شدن است این ظرفیت وجود دارد که کمیته امداد نیروی متخصص و موردنیاز این صنایع را با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای تأمین کند.
انتهای پیام/ی

پرداخت تسهیلات برای اشتغال در بردسیر

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.