سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب

امام جمعه بروجرد گفت: دهه فجرفرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب است و نباید به کلنگ زنی و افتتاح چند طرح عمرانی وصنعتی خلاصه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه بروجرد افزود: تاسی ازاهل بیت (ع) و فرهنگ عاشورا سبب شد تا انقلاب پیروز و طاغوت سرنگون شود و ایران اسلامی ازچنگال استعمار رهایی یابد.

وی اظهارکرد: باید با اجرای کار فرهنگی، دستاورد‌های انقلاب را در دهه فرخنده فجر بیشتر از قبل برای نسلی که امام و انقلاب را ندیده اند بیان کرد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: یکی ازعواملی که می‌تواند جوامع را درمقابل تهاجم فکری فرهنگی غرب محافظت کند داشتن شخصیت‌هایی نمونه و الگو‌های موفق است که معصومین بهترین و برترین الگو‌ها برای جامعه مسلمانان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: نباید از فرهنگ علوی و فاطمی فاصله بگیریم، زیرا الگو گیری ازاین شخصیت‌های بزرگ توسط مردم وجوانان دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

وی ادامه داد: جامعه سالم با الگوگیری از شخصیت‌های بزرگ دینی و اسلامی ساخته می‌شود و همه افراد جامعه نیز باید به این مهم توجه ویژه‌ای کنند.

امام جمعه بروجرد گفت: درطول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در دوران دفاع مقدس تاسی از اهل بیت (ع) سبب شده تا همواره ایران اسلامی در همه عرصه‌ها بر قله‌های اقتدار، موفقیت و پیشرفت قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: دشمن جنگ نرم را با هدف تضعیف باور‌های دینی آغاز کرده است براین اساس باید درحوزه فرهنگ و آگاهی بخشی به افراد جامعه بیشتر تلاش شود.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر یکی از وظایف آموزش و پرورش است.

شهاب روزبهانی اظهارکرد: ترویج فرهنگی غنی اسلام، تحکیم پایه‌های دینی و اعتقادی دانش آموزان ازمحور‌های فعالیت آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: این نهاد همچنین درراستای ترویج فرهنگ نماز با هدف پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی، را در اولویت کار‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/م

دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌های انقلاب است

برچسب ها: دهه فجر ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.