سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدیقی خبر داد:

زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال 96 تغییر کرد

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از به تعویق افتادن زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال ۹۶ خبر داد و گفت: این مراسم نیمه اول اسفند ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: در حال حاضر کار انتخاب  دانشجویان نمونه سال ۹۶ در دو وزارت خانه بهداشت و علوم به پایان رسیده و در حقیقت لیست افراد معرفی شده آماده است و در جشنواره دانشجوی نمونه ۲۷ نفر به عنوان دانشجوی نمونه کشوری برگزیده خواهند شد.

وی در ادامه از تغییر زمان برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه سال96 خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بر این بود که این مراسم در نیمه اول بهمن ماه برگزار شود، اما به دلیل عدم هماهنگی‌ها این مراسم به تعویق افتاد و دانشجویان نمونه نیمه اول اسفند با حضور  جهانگیری معاون اول رئیس جمهور معرفی و تقدیر می‌شوند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام بیست و ششمین دوره جشنواره دانشجویی نمونه سال 96 که از نیمه دوم مهرماه آغاز شده بود، روز چهارشنبه سوم آبان ماه پایان پذیرفت و در مجموع چهار هزار و ۶۲۴ نفر ثبت نام کردند که تنها ۱۶۱۶ نفر موفق شدند مدارک خود را در سامانه بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه ثبت کنند.

وی تصریح کرد: از همه تعداد ثبت نام کنندگان بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه، ۱۰۶۱ نفر آنها از دانشجویان دانشگاه‌های وزارت علوم و ۵۵۵ نفر نیز از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت بهداشت هستند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: دانشگاه‌ها تا ۲۵ آبان ماه فرصت داشتند نتایج داوری خود را به وزارت خانه‌های بهداشت و علوم ارسال کنند تا در نهایت این داوری در سطح وزارتخانه صورت بگیرد .

وی تاکید کرد: به طور کلی، ۹۱ نفر به مرحله دانشگاهی راه یافتند و به وزارت علوم معرفی شدند که پس از داوری مرحله کشوری، ۲۷ نفر برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام/

زمان برگزاری جشنواره دانشجویان نمونه سال 96

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.