سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژگی‌هایی که به نسخه بتا iOS 11.3 اضافه شده است +فیلم

شرکت اپل چندی پیش نسخه بتای آی‌‌اواس 11.3 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد که اکنون به قابلیت‌های اضافه شده در این نسخه می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجم بهمن اپل پس از عرضه رسمی آی او اس 11.2.5، اولین نسخه آزمایشی 11.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد.

در نسخه 11.3 شاهد تغییرات بسیار هستیم؛ از جمله ایجاد قابلیتی که اپل داده بود برای غیر فعال کردن ویژگی مدیریت باتری که موجب کند شدن گوشی های قدیمی این شرکت شده بود. در ادامه می توانید تمامی تغییراتی که اپل در این نسخه اضافه کرده است، مشاهده کنید.

  1. ویژگی ای که سلامتی باتری را نشان میدهد و اگر باتری نیاز به تعویض داشته باشد اعلام می کند
  2. غیرفعال کردن سرویس مدیریت باتری که موجب کند شدن گوشی های قدیمی شده بود
  3. نسخه 1.5 AR کیت که قادر است اشیای مجازی روی دیوارها، درها و دیگر سطوح عمودی قرار دهد؛ علاوه بر این، قادر خواهد بود سطوح نامنظم شکل را با شیوه ای دقیق تر نشان دهد.
  4. ویژگی جدیدی به برنامه Health اضافه شده که اطلاعات بیمارستان ها و کلینیک ها را جمع آوری و سریع به داده های پزشکی دسترسی پیدا میکند.
  5. اضافه شدن  Animoji‌ های خرس‌، شیر، اژدها و جمجمه
  6. اضافه شدن موزیک ویدئوها به اپل موزیک
  7. موضوع های خبری دلخواه شما در نرم افزار خبر دسته بندی می شود
  8. اضافه شدن بیزنس چت که با استفاده از آن کاربران می توانند با کسب و کار در ارتباط باشند
  9. پشتیبانی از محل‌یابی پیشرفته موبایل (AML) برای ارسال موقعیت مکانی خودکار کاربر هنگام برقراری تماس به خدمات اضطراری در کشورهایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند.
  10. احراز هویت نرم افزار HomeKit به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا پشتیبانی این برنامه به لوازم جانبی موجود را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/

قابلیت آی او اس 11.3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.