سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار 22 گروه راهداری در محورهای خراسان شمالی

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت : هم اکنون 22 اکیپ راهداری در محورهای استان خراسان شمالی مستقر هستند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی گفت : هم اکنون  22 گروه راهداری در استان از نخستین ساعات بامداد امروز دوشنبه کار برف روبی و پاک سازی محورهای برون شهری را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانه امسال راهداران در قالب 22 اکیپ در 19 راهدارخانه مستقر هستند ، افزود : در طرح زمستانه امسال 230 دستگاه ناوگان سنگین، نیمه سنگین سبک راهداری به کار گرفته شده است .

مشتری اظهار کرد : راهداران در طول شبانه روز فعال بوده و در آماده باش هستند و نسبت به خدمات رسانی به رانندگان گذری از محورهای استان مبادرت دارند.

وی با بیان اینکه مشکلی برای تامین شن و نمک مورد نیاز آب کردن برف های سطح جاده وجود ندارد گفت: شن و نمک به اندازه کافی تهیه و دپو شده است و کیسه های حاوی شن و نمک در نقاط مختلف محورها و گردنه های استان قرار دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با اشاره به این که این اقدام در شهرستان های مختلف استان در حال انجام است ، گفت : حجم کارها در شهرستان های بجنورد و مانه و سملقان بیشتر است و راهداران نسبت به پاکسازی و برف روبی محورهای روستایی مبادرت دارند .

وی تصریح کرد : مسافران می توانند در سانحه های احتمالی با تماس با سامانه 141 از راهداران امداد بطلبند.

وی گفت :بارش برف از شامگاه یکشنبه برخی مناطق استان خراسان شمالی را فرا گرفته و هم اکنون بارش در محورهای استان ادامه دارد.

گفتنی است : اکنون 166 کیلومتر بزرگراه ، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/آ

خدمات رسانی راهداران به مسافران در جاده های خراسان شمالی

  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.