سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت تهیه الگوی اجتماعی قرآنی برای گسترش انقلاب اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برضرورت تهیه الگوی اجتماعی قرآنی برای گسترش انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،همایش مجمع قرآنیان استان مرکزی در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین با حضور فعالین قرانی برگزار ودر پایان این مراسم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محل تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) گلباران شد.

در این همایش حجت الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به تشکیل مجمع خیران قرآنی در این استان گفت: ضرورت دارد در شرایط فعلی برای گسترش نهضت انقلاب اسلامی ایران که در آستانه چهل سالگی است از ظرفیت‌های قرآنی و وجود صاحب نظران قرآنی بهره‌مند شویم و براساس مبانی قرآن کریم الگویی تهیه شود تا در بسیاری از مباحث جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام قربانپور افزود: بر اساس شعار نه شرقی نه غربی که شعار اصلی انقلاب اسلامی ایران است استفاده از چهره‌های قرآنی و افراد دارای فکر قرآنی و تهیه الگوی سبک زندگی عملیاتی به ویژه با جامعه هدف نوجوانان و جوانان ضرورت دارد.

وی با اشاره به جشنواره گل‌های محمدی (ص)، مسابقات قرآن اوقاف که قرار است در سال ۹۷ در استان مرکزی برگزار شود اضافه کرد: با وجود مجمع خیرین قرآنی، مجمع قرآنیان اراک و سایر شهرستان‌ها، و سایر فعالیت‌های قرآنی تحقق این مسابقات کار مشکلی نخواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی به اعلام حمایت استانداری مرکزی از طرح‌های کاهش آسیب اجتماعی بر اساس مبانی قرآن اشاره کردو ادامه داد: باید با این نگاه و راهبردکه قرآن هدایت گر و شفای جامعه است در جلسات ویژه، طرح‌های عملیاتی تدوین شود.

انتهای پیام / ج


سخنان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی درباره الگوی اجتماعی قرآنی

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.