سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر در باغملک

جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر آموزش و پرورش باغملک با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خداداد کردی، مدیر آموزش و پرورش باغملک در این جلسه از برگزاری طرح فرهنگی فجر در مدارس باغملک خبر داد.

وی گفت:طرح فرهنگی فجر باهدف تببین افکار امام خمینی و همچنین الگوسازی منویات مقام معظم رهبری در مدارس باغملک آغاز خواهد شد.

کردی ایجاد شور و شوق و و انسجام بخشیدن به برنامه های مدارس در دهه فجر امسال را از جمله اهداف این طرح برشمرد و افزود :تقویت حوزه فرهنگی با محوریت مسابقات فرهنگی و هنری در دهه فجر میتواند به عنوان یکی از راه های ایجاد اشتیاق در میان دانش آموزان باشد.

وی بیان داشت:  مدیران مدارس و کارشناسان فرهنگی ضمن برنامه ریزی در جهت برگزاری جشن ها و جلوه های انقلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت ها استفاده کرده و وظایف خود را انجام دهند.

کردی تصریح کرد: وظیفه اصلی من کمک به آموزش و پرورش دانش آموزان منطقه است و تا لحظه ای که موظف به انجام تکالیفم باشم به خدمت ادامه خواهم داد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: همکاران فرهنگی برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی را حتی با عدم حضور من پیگیری کرده ‌ و سعی نمایند این حرکت قرآنی و فرهنگی را به بهترین نحو ادامه دهند.

وی تاکید داشت: وجود جریانات حامی در فضای مجازی و قطب بندی ها را در میان همکاران فرهنگی شایسته نمی بینم چرا که من برای خدا کار کردم و تا لحظه ای که در جایگاه مدیریتی خود باشم به وظایفم عمل خواهم کرد و تلاشم را برای حفظ حقوق همه فرهنگیان و دانش آموزان خواهم داشت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.