سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبداللهی: عصر امروز راهی آبادان می‌شویم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: طبق هماهنگی‌ها بازیکنان ظهر امروز در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می‌کنند و ساعت ۱۷:۳۰ با حضور در فرودگاه راهی آبادان می‌شویم.

نصرالله عبداللهی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی گفت: متاسفانه شب گذشته مهاجم جوان تیم دچار حادثه رانندگی شده و این بازیکن صبح امروز تحت عمل جراحی قرار گرفته است. در هر صورت اکنون در کنار او نیستیم و دورادور پیگیر وضعیتش خواهیم بود و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را بدست آورد و در کنار ما حضور داشته باشد.

او همچنین در مورد پرواز کاروان تیم به سمت آبادان گفت: طبق هماهنگی ها بازیکنان ظهر امروز در یک نوبت تمرینات خود را دنبال می کنند و سپس ساعت 17:30 با حضور در فرودگاه راهی آبادان می شویم. همچنین جلسه هماهنگی دیدار دو تیم هم ساعت 10 امشب برگزار می شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت مهاجم کامرونی مورد نظر شفر بیان کرد: این بازیکن از لحاظ پزشکی مورد تایید قرار گرفت اما وضعیت جسمانی او به نحوی بود که برای حضور در بازی ها نیاز به زمان داشت. بر همین اساس این بازیکن جذب استقلال نشد و ان شاالله به زودی تیم در خط حمله بازیکن مورد نیاز را جذب می کند.

انتهی پیام/

استقلالی ها پیگیر وضعیت مهدی قائدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.