سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم؛

آمادگی کامل مصلی قدس برای اسکان مسافران در راه مانده

حجت الاسلام ولدان گفت:اسکان،امکانات استراحت وغذای گرم مسافران درمصلی قدس تأمین‌شده،و همچنین غذای تبرکی آستان کریمه اهل‌بیت(س)تقدیم مسافران می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر ولدان،رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم، ضمن ابراز خرسندی از نازل شدن نزولات آسمانی اظهار داشت: با بارش برف و باران مردم ما بار دیگر رنگ و بوی زمستان را لمس کردند.

وی با اشاره به اینکه استان قم محور مواصلاتی 17 استان است، گفت: به علت ریزش برف فراوان در شب گذشته، برخی از مسافران که در پی عبور از شهر مقدس قم بودند، در مسیر مواصلاتی قم به تهران، قم به اراک و مسیرهای دیگر برف‌گیر شدند.

ولدان با اشاره به پذیرش اتوبوس‌ها و سواری‌های مسافران در مصلی بزرگ قدس قم گفت: اسکان، امکانات استراحت و غذای گرم مسافران در مصلی قدس تأمین‌شده،و همچنین غذای تبرکی آستان کریمه اهل‌بیت(س) تقدیم مسافران می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم بیان کرد: برای ادای دین به هم‌وطنان خود نهضت خدمت‌رسانی به هم‌وطنان برف‌گیر و در راه مانده را راه‌اندازی کرده‌ایم در همین راستا قرارگاه مردمی، امدادی شهر کریمه اهل‌بیت(س) با همت مردم همیشه در صحنه قم و با هماهنگی مسئولان آستانه مقدس حرم حضرت معصومه(س) راه‌اندازی شده است.

وی ابراز کرد: تا زمانی که یخبندان و برف در جاده‌های استان‌های دیگر وجود داشته باشد که ممکن است مردم در راه بمانند این قرارگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم ضمن خدا قوت به تمام مسئولان خدماتی، انتظامی و شهری گفت: مصلی قدس آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان مهمانان و مسافران در راه مانده را دارد، و ان شالله با همت بیش‌ازپیش مسئولان خدمتی صادقانه را به مسافران داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اسکان مسافران در راه مانده در مصلی قدس قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.