سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگردهمایی مدیران عامل انجمن های حمایت از زندانیان مطرح شد؛

زندان شهربابک، یکی از پاکترین زندان‌های حوزه‌ی زندانبانی اسلامی

گردهمایی فصلی مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان کرمان با حضور جانشین مدیر کل زندان‌های استان کرمان و مدیر کل انجمن حمایت از زندانیان کرمان در شهربابک برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ، عبدلی جانشین مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: ما در برهه‌ای از زمان فعالیت میکنیم این فعالیت هم عبادت است و هم خدمت.

وی با اشاره به اینکه مجازات جنبه شخصی دارد افزود: وظیفه‌ی ما حمایت از افراد و خانواده‌هایی است که به دلایل مختلف منزوی و از جامعه طرد شده اند.

عبدلی با تأکید بر اینکه مسئولان باید از خانواده‌های زندانیان حمایت کنند تا جمعیت کیفری کم شود یادآور شد: علت کم بودن جمعیت زندانی شهربابک همدلی‌ای است که بین مجموعه اجرایی، مجموعه قضایی، امام جمعه و ادارات وجود دارد.

وی دستگیری از خانواده‌های زندانیان را وظیفه‌ای انسانی دانست اظهار کرد: زندان شهرستان شهربابک یکی از پاکترین و بهترین زندان‌ها در حوزه‌ی زندانبانی اسلامی است چرا که همه زندانیان در مباحث آموزش‌های قرآنی، اشتغال و مسائل فرهنگی مشارکت دارند.

افضلی مدیرکل انجمن حمایت از زندانیان کرمان گفت: این انجمن در سال جاری باکمک خیرین و مسئولان ۱۲/۶۰۸/۱۲۱/۴۸۹ میلیارد ریال به خانواده‌های زندانی کمک کرده است.

وی با تأکید بر اینکه باید برای زندانیان و همسرانشان شغل پایدار ایجاد کنیم افزود: با توزیع سبد کالا و آزادی زندانیانی که بدهی زیر ۱۰ میلیون تومان دارند میتوان دیدگاه بهتری ایجاد میشود.

انتهای پیام/ح

گردهمایی مدیران عامل انجمن های حمایت از زندانیان استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.