سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن شیراز - بوشهر اختصاص یافت

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هزار میلیارد ریال در اختیار نمایندگان استان بوشهر است که به همکاران پیشنهاد داده ام که این اعتبار برای تکمیل پروژه راه آهن شیراز به بوشهر اختصاص داده شود تا دغدغه مردم رفع شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدباقر سعادتاظهار داشت: اتصال استان بوشهر به خط ریلی نقشی مهم و اساسی در توسعه و پیشرفت استان دارد و باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۳ میلیارد تومان در اختیار چهار نماینده استان بوشهر قرار داده شده است، ادامه داد: من به همکارانم پیشنهاد کردم که این اعتبار برای تکمیل راه‌آهن بوشهر - شیراز که یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های اصلی مردم استان است اختصاص یابد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این اختصاص به پروژه‌هایی مربوط است که ردیف ملی دارند، اما تشخیص من این بود که از بعد تبلیغاتی برای خودمان عبور کنیم.

وی تصریح کرد: در این موارد به دنبال موضوعاتی هستیم که زندگی و آینده مردم استان را به سمت توسعه و پیشرفت سوق می‌دهد و تخصیص این اعتبار می‌تواند زمینه‌ساز تکمیل پروژه باشد و در سال‌های آینده نیز اعتبار بیشتری توسط دولت اختصاص می‌یابد.

سعادت تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها و توان خود برای رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم و به دنبال تبلیغ و خودنمایی نیستیم و امیدواریم بتوانیم گرهی را از کار مردم باز کنیم.

انتهای پیام/م

نمایندگان مردم از بعد تبلیغاتی عبور کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
حیدری ازبوشهر
۲۲:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
مسیر ریلی فوق طولانی در نظرگرفته جهت بوشهر از طریق شیراز مرودشت دور دریاچه و.. کوه ها دره ها و پل های فراوان تونل های طولانی و متعددفراشبند اهرم بوشهرو بی سابقه ترین طرح از نظر اشتباه درطراحی مسیر تنها مانند چاه بی بنی است که بودجه استان و کشور را هدر می دهد و هیچ مزیتی برای مردم ندارد و نمایندگان دچار این اشتباه نشوند که اعتبار استان را خرج این مسیر کنن.
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
خوبه .ممنون
فرهادی
۲۳:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
مسیر راه آهن بوشهر بندرامام کوتاهتر هموارتر فراگیرتر کم هزینه تر وبنادرشمالی استان رانیز پوشش می دهد .