سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی توزیع توانیر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خارج شدن 30 مگاوات برق از شبکه توزیع/ ۲۰ هزار مشترک تهرانی در خاموشی هستند

حقی‌فام گفت: میزان خسارت به ۶ فیدر برق در شهرتهران حدود ۳۰ مگاوات است که ۲۰ هزار مشترک تهرانی را تحت تأثیر قرار داده است.

محمود حقی‌فام معاون هماهنگی توزیع توانیر در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی باشگاه خبرنگاران جوان، با بارش برف و باران در قسمت‌های شمالی و شمال غرب کشور خسارت‌هایی به شبکه توزیع برق شامل استان تهران ۲۵ فیدر، مازنداران ۴ فیدر، گیلان ۸ فیدر، البرز ۷ فیدر و شهر تهران ۶ فیدر وارد شد و در برخی از روستا‌های زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی گزارش خاموشی کردند که به دلیل بارش برف راه‌های ارتباطی آنها بسته شده است و تا باز شدن مسیرهای ارتباطی برای اعزام اکیپ‌های برق باید منتظر ماند.

معاون هماهنگی توزیع توانیر با اشاره به آغاز بازسازی شبکه توزیع از شروع بارش، بیان کرد: در شهر تهران خسارت ناشی از فیدر‌ها در شب گذشته با آغاز بارندگی ۱۵ فیدر بود که با تلاش‌های صورت گرفته به ۱۲ فیدر رسید و در ادامه بنا بر گزارش‌های رسیده تا ساعت 14 بعدازظهر امروز به ۶ فیدر کاهش یافت.

وی با بیان اینکه میزان خاموشی در تهران کمتر از یک درصد مشترکان است، تصریح کرد: بار قطعی ۶ فیدر در تهران حدود ۳۰ مگاوات و تقریبا ۲۰ هزار مشترک تحت تأثیر خاموشی قرار گرفته‌اند که در این قیاس ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک کمتر از یک درصد به حساب می‌آید.

حقی‌فام با بیان اینکه خاموشی‌های ناشی از بارش در غرب تهران متمرکز شده است، افزود: در تهران عمده خاموشی مربوط به مناطق شمال غرب تهران از جمله سعادت آباد و آزادی متمرکز است که پس از آزادسازی فیدر‌هایی که درختان بر روی آن سقوط کردند امکان وصل و تأمین برق برای مشترکان به صورت پایدار وجود دارد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر در پایان با ابراز امیدواری به رسیدن به پایداری شبکه تا پایان امشب گفت: در حال حاضر ۲۰۰ اکیپ موتوری با تجهیزات کامل در سطح شهر تهران در حال خدمات‌رسانی هستند و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی تا چندساعت آینده مشکلات شبکه برق برطرف می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: وزرات نیرو ، آب و برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.