سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعلام آمادگی مترو برای خدمت رسانی به شهروندان در روزهای برفی

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: هیچ مشکلی برای رفت و آمد شهروندان با مترو وجود ندارد و ما آماده خدمت رسانی به هموطنان هستیم.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره شرایط امروز مترو تهران افزود: تقاضای من از همه شهروندان این است که برای سهولت در رفت و آمد خود از مترو استفاده کنند.

وی گفت: ما طبق برنامه روزانه کار‌های خود را به طور منظم انجام می‌دهیم و برای تردد شهروندان از طریق مترو در سطح شهر و به ویژه کرج با مشکل مواجه نیستیم و آماده سرویس دهی به هموطنان هستیم.

وی ادامه داد: خط ۵ (تهران - کرج) آمادگی هرگونه سرویس دهی را به هموطنان دارد و البته  ما شب گذشته نیز تا ساعت ۳ بامداد به کرج قطار اعزام کردیم و به ۵۸ نفر از مسافران که در ایستگاه‌های این مسیر حضور داشتند،خدمت رسانی‌های لازم انجام شد.

نوبخت با اشاره به اینکه دیشب تا ۳ بامداد مسافران از تهران به کرج از مترو استفاده کرده اند، افزود: با همین روال امروز هم تا زمانی که لازم باشد سرویس دهی مترو به شهروندان انجام می‌شود.

لازم به ذکر است؛ با وجود خدمات رسانی مترو و حرکت به موقع همه قطار‌ها به دلیل بارش برف و انسداد خیابان‌ها، حجم مسافران مترو افزایش قابل توجهی یافته است و همین امر بر انبوه جمعیت و تراکم مسافران در ایستگاه‌های مترو افزوده است.

انتهای پیام/

آمادگی مترو برای خدمت رسانی به شهروندان در روزهای برفی

برچسب ها: شهرداری تهران ، مترو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
برف یه نعمت است . خداروشکر میکنیم خداوند از آسمانش بارف بسیار زیبا بارید و از دیدن برف لذت ببریم