سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان

هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و شماری از هنرمندان در زابل آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، امام جمعه زابل در این آیین که در حسینیه شهیدین مصلی المهدی (عج) برگزار شدگفت: فلسفه وجودی جشنواره مردمی فیلم عمار شکوفا کردن استعداد‌های بالقوه در جامعه است.


حجت الاسلام علی اکبر کیخا امام جمعه زابل گفت: ورود بسیجی‌ها به جشنواره مردمی فیلم عمار و حیطه‌های مختلف؛ تبلور پرتو افکنی مدرسه فکری رهبر معظم انقلاب است.


وی تصریح کرد: دشمن در مقوله‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی ورود کرده است به طوری که در مقابل فعالیت‌های دشمن مهندسی معکوس باید انجام شود.


وی افزود: دشمن با هنر فیلم و سریال ورود کرده و توانسته ضرباتی را وارد کند که باید در این موضوعات استعداد‌های درون کشور شکوفا شود.


وی راه تقابل و چینش سنگر در مقابل دشمن را متناسب با نوع حمله آن عنوان کرد.


دبیر هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار سیستان و بلوچستان نیز گفت: اکران فیلم‌های داستانی، فیلم مستند و نماهنگ از جمله بسته‌های جشنواره مردمی فیلم عمار است که با توجه به ظرفیت‌های درونی هر شهرستان اکران کننده ارسال می‌شود.


حجت الاسلام کاظم زحمتکش اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های جشنواره مردمی فیلم عمار توجه به شهرستان‌ها و نقاط کمتر دیده شده است به طوری که ستاد اجرایی این جشنواره با تقاضای افراد اکران کننده بسته فیلم‌ها را در اختیار آن‌ها برای اکران قرار می‌دهد.


وی بیان کرد: فیلم‌های این جشنواره در مساجد، هیات ها، مدارس و دیگر نقاط اکران می‌شود.

انتهای پیام/گ

جشنواره مردمی فیلم عمار

برچسب ها: تولیدفیلم ، نقدفیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.