سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در بندرعباس

رئیس پلیس فتا هرمزگان از دستگیری عامل مزاحمت در پیام‌رسان‌های موبایلی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، سرهنگ "افتخاری" رئیس پلیس فتا هرمزگان گفت: درپی مراجعه یکی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر ایجاد مزاحمت در شبکه‌های اجتماعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی، فردی ناشناس از طریق یکی از پیام‌رسان‌های موبایلی اقدام به ارسال مطالب زشت و فایل ناپسند برای وی نموده که باعث سلب آرامش شاکی و خانواده وی شده است.

رئیس پلیس فتا هرمزگان افزود: در بازبینی فنی تجهیزات شاکی و بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم از یک هویت جعلی برای ایجاد مزاحمت استفاده نموده که در ادامه با انجام اقدامات فنی و شگرد های خاص پلیس متهم به هویت "ع.الف" شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ افتخاری گفت: متهم در بازجویی های فنی ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت با خریداری شماره تلفن با مشخصات دیگران در شبکه‌های اجتماعی مختلف حساب کاربری ایجاد نموده و برای انتقام از کسانی که با آنها اختلاف داشته ، ایجاد مزاحمت کرده است.

وی افزود: با بررسی های فنی بر روی تلفن همراه متهم حساب های کاربری مختلفی شناسایی شدو همچنین مشخص شدمتهم برای پیشبرد اهداف خود از نام برخی از مقامات استانی سوء استفاده کرده است.

رئیس پلیس فتا هرمزگان به شهروندان توصیه کرد در صورتی که سیم کارت های خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند با مراجعه به دفاتر مربوطه سند سیم کارت را به اسم استفاده کننده ثبت نمایند.

 

انتهای پیام/ر

عامل سو استفاده در فضای مجازی دستگیر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.