سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان:

ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان باری ۵۰ سال و بالاتر در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان باری ۵۰ سال و بالاتر دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: از ابتدای سال 97 صدور بارنامه برای ناوگان باری 50 سال و بالاتر ممنوع است.

وی بیان کرد: بر اساس بررسی‌ها و مطالعات انجام شده در بهبود شاخص‌های عملکردی بخش حمل و نقل به منظور افزایش بهره‌وری ناوگان باری کشور و به منظور تقویت نوسازی ناوگان طرح ممنوعیت صدور بارنامه برای ناوگان فرسوده باری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: ناوگان فوق سنگین با وزن ناخالص، بالای 96 تن در حال حاضر از این امر مستثنی است و مالکان ناوگان مشمول می توانند با مراجعه به شرکت‌های تأمین کننده خودرو و طرف قرارداد نسبت به نوسازی ناوگان خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در مراحل بعدی نیز حدنصاب سنی تعیین شده برای اعمال ممنوعیت موارد عنوان شده به تدریج کاهش می‌یابد افزود: این امر با هدف افزایش بهره وری در حمل و نقل و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان همچنین از رانندگان خواست تا در ایام پایان سال با توجه برودت هوا، برنامه سفر خود را متناسب با شرایط جوی تنظیم کرده و تجهیزات مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ و چراغ چشمک‌زن و جعبه کمک‌های اولیه و کپسول اطفاءحریق همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ب

ممنوعیت صدور بارنامه در استان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.