سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف بیش از 2 هزار 911 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان زنجان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت:بیش از 2 هزار 911 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان زنجان رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ منصور خسروی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این یگان طی یک ماه اخیر گفت: با اجرای عملیات حفظ و حراست از عرصه ها، در 38 مورد از تصرف بیش از 98 هکتار جلوگیری شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از اجرای عملیات رفع تصرف نیروهای این یگان در 5 مورد عملیات در دی ماه 96 خبر داد و گفت: نتیجه این عملیات، خلع ید و رفع تصرف بیش از 2 هزار و 911 هکتار به ارزش بیش از 3 میلیارد و 765 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به توقیف 3 دستگاه از ماشین آلات و ادوات تخریب اراضی ملی و طبیعی استان زنجان تعداد گزارش های وصولی مردمی در دی ماه 96 را 93 مورد اعلام کرد.

خسروی با بیان اینکه در این مدت 18 مورد پرونده مربوط به ماده 55 به ثبت رسیده است، مساحت پرونده های تنظیمی در مراجع قانونی را بیش از 96 هکتار عنوان کرد.

وی با عنوان اینکه یک ماه اخیر یک مورد عملیات اطفا حریق گزارش شده است، افزود: متاسفانه 32 هکتار از اراضی ملی و طبیعی استان در نخستین ماه زمستان در آتش سوخت.

انتهای پیام/ن

ارائه گزارشی از عملکرد  یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان زنجان

برچسب ها: اراضی ملی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.