سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار هرمزگان:

روابط عمومی ها برای ایجاد رضایتمندی از دستگاه های اجرایی تلاش کنند

استاندار هرمزگان گفت : روابط عمومی ها برای ایجاد رضایتمندی از دستگاه های اجرایی تلاش کنند و مدیران هم موظف به تقویت و حمایت روابط عمومی ها هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی هرمزگان گفت : روابط عمومی ها موظفند در تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی افرادی که به دستگاه های اجرایی مراجعه می کنند، حساس باشند.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود : روابط عمومی ها برنامه ریزی لازم را برای ارتباط دستگاه های اجرایی با مردم انجام دهند و کارهایی که دولت در بخش های مختلف انجام داده را در دهه فجر به اطلاع مردم برسانند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه روابط عمومی ها ، پل ارتباطی میان دستگاه های اجرایی و بهترین مشاوران مدیران ، کارمندان و پالایشگر درون یک سازمان هستند، افزود: روابط عمومی باید منافع سازمان را با منافع مردم همسو کند.

فریدون همتی از روابط عمومی های استان خواست به مواردی که در جامعه و فضای مجازی مطرح می شود پاسخ به موقع و قانع کننده دهند.

وی ارتباط پویا و فعال روابط عمومی ها با رسانه ها را برای تبیین برنامه ها و اقدام دستگاه ها و نشست های منظم با استانداری خواستار شد .

انتهای پیام/ف

نشست استاندار هرمزگان با مدیران روابط عمومی هرمزگان

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.