سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب مربی گلرهای تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان

مهدیه ملایی، بازیکن جیرفتی باشگاه شهرداری بم و تیم ملی بزرگسال که مدتی به سمت مربی گلر‌های تیم ملی زیر 15 سال منصوب شده بود، اینبار به عنوان مربی گلر‌های تیم ملی زیر ۱۶ سال انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدیه ملایی بازیکن جیرفتی باشگاه شهرداری بم و تیم ملی بزرگسال که به مدت ٧ ماه به سمت مربی گلر‌های تیم ملی زیر 15 سال منصوب شده بود، بعد از انجام فعالیت موفقیت آمیزی که در این رده داشت، توسط فدراسیون به رده بالاتر رفت و به عنوان مربی گلر‌های تیم ملی زیر ۱۶ سال انتخاب شد.

وی قرار است این تیم را به همراه کادر فنی برای مسابقات آسیایی که شهریور سال آینده برگزار می شود، آماده کند.

این بازیکن، دروازبان جیرفتی تیم فوتبال شهرداری بم و تیم ملی بزرگسالانست که بعد از گذراندن کلاس مربیگری دروازبانی سطح یک آسیا در تهران، با کسب نمره اول کلاس، از سوی فدراسیون فوتبال و شخص دکتر صوفی زاده، نایب رییس فدراسیون برای مربیگری گلری تیم ملی زیر 15 سال دعوت به همکاری شد.

این ورزشکار، پس از صحبت‌های انجام شده با فدراسیون و بیان اینکه در کنار مربیگری بتواند بازی هم کند این مسئولیت را قبول کرد.

وی کار خود را از 15 تا 19 مراد جاری در اردوی آماده سازی تیم ملی زیر 15 سال (در تهران) آغاز کرد تا به رقابت های فوتبال دختران کافا آسیا که 4 تا 10 شهریور به میزبانی تاجیکستان برگزار شد، اعزام شوند.

ملایی با درخشش شاگردش در این رقابت ها به نتیجه ی زحماتش دلگرم شد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر 15 سال کافا آسیا از 5 شهریور ماه با حضور تیم های ازبکستان، ایران، قرقیزستان و تاجیکستان برگزار شد که ملی پوشان کشورمان با تساوی برابر قرقیزستان، برد برابر تاجیکستان و شکست برابر ازبکستان به عنوان نایب قهرمانی این دوره از بازی‌ها دست یافتند.

بدین ترتیب ازبکستان، ایران، قرقیزستان و تاجیکستان به ترتیب عناوین اول تا چهارم را کسب کردند.

در این رقابت ها، فاطمه ايجادی دروازه بان تیم ملی زیر ۱۵ سال ایران به عنوان بهترین دروازه بان جام کافا انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

بانوی جیرفتی به عنوان مربی گلرهای تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان انتخاب شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.