سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه‌های کشور ؛

باند فروگاه امام خمینی(ره) بسته شد

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از بسته شدن فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل بارش برف سنگین خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد:‌باند فرودگاه امام خمینی (ره) به دلیل بارش برف سنگین و کولاک بسته شد.

تا دقایقی پیش پروازها در مرز TMA در حال انجام و مانور ایستایی بودند تا چنانچه وضعیت آب و هوایی بهتر شود، در باند فرودگاه امام خمینی به زمین بنشینند. اما با توجه به تداوم بدی وضعیت جوی و کولاک شدید تمام پروازهای این فرودگاه لغو شد.

پروازهای این فرودگاه هم اکنون در حال تغییر مسیر به سمت فرودگاه اصفهان هستند.

بر اساس این گزارش مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی(ره) تصریح کرد: با توجه به بارش برف شدید و کاهش شدید دید افقی پروازهای این فرودگاه تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.

پیش از عزیمت به فرودگاه برای آگاهی از زمان پرواز با شماره های ۰۹۶۳۳۰ و ۵۱۰۰۱۱۸ تماس بگیرید.

امکان تاخیر در پروازهای فرودگاه مهرآباد/مسافران از زمان دقیق پرواز خود مطلع شوند

 

همچنین بر اساس اعلام فرودگاه بین المللی مهرآباد، مسافرانی که قصد سفر هوایی دارند٬ می‌توانند پیش از عزیمت به سمت فرودگاه با شماره 199 تماس بگیرند و یا از طریق mehrabad.airport.ir از وضعیت پروازها مطلع شوند.
هموطنان از دیگر شهر ها نیز می‌‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره 02144665519و 02144665524 تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است هم اکنون فعالیت فرودگاه به صورت عادی جریان داشته و نیروهای امدادی و نیروهای عملیات برف روب جهت جلوگیری از هرگونه تاخیر احتمالی پروازها در مهرآباد در آماده باش کامل هستند.

وضعیت سایر فرودگاه های کشور

فرودگاه مشهد نیز در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده که باند این فرودگاه همچنان در حالت عملیاتی قرار دارد اما احتمال تأخیر در تعدادی از پروازها وجود خواهد داشت. از این رو، مسافران این فرودگاه نیز باید قبل از عزیمت شرایط انجام پرواز خود را بررسی کنند.

فرودگاه اصفهان با توجه به قرار گرفتن در پرترافیک‌ترین مسیر هوایی کشور، به عنوان فرودگاه جایگزین تعدادی دیگر از فرودگاه‌های ایران فعالیت می‌کند، از نظر ظرفیت پذیرش پرواز به بالاترین میزان ظرفیتی خود رسیده و از این رو شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده که برای فرودگاه جایگزین در این شرایط احتمال فعال شدن فرودگاه شهر یزد وجود خواهد داشت.

شرکت فرودگاه‌ها از مسافر تمامی فرودگاه‌های ایران خواسته قبل از حضور در فرودگاه شرایط دقیق پروازی مبدأ و مقصد خود را بررسی کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
چرا بسته شد؟؟؟
به خاطره برف بسته شده؟