سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقيف 13دستگاه خودروی حامل کالاي قاچاق در گچساران

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمداز توقیف 13 دستگاه خودروی سواری سبک حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 417 میلیون ریال خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  سردار مهدی انصاری در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اشاره به کشف یک میلیارد و 417 میلیون ریالی کالای قاچاق توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران گفت : با توجه به اينکه اين شهرستان يکي از شاه راههاي اصلي موجود در محور مواصلاتي جنوب به شمال کشور مي باشد کنترل و پايش خودروهاي عبوري براي جلوگيري از حمل و جابجايي کالاي قاچاق همواره در دستور کار مآموران انتظامي شهرستان گچساران قرار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد به هماهنگي پلیس با مقام قضايي به جهت کنترل خودروهای عبوری و ایجاد ایست و بازرسی اشاره کرد و گفت: 13دستگاه خودروي سبک حامل انواع کالای قاچاق که بصورت کاروانی و از محور دژسليمان در حال عبور بودند توسط ماموران پلیس شهرستان گچساران جهت بررسی متوقف شدند.
وی گفت : ماموران انتظامي اين شهرستان طی سه عمليات مجزا 13 خودروی سواری سبک حامل انواع کالای قاچاق شامل مواد خوراکی، آرایشی و بهداشتی ، لوازم برقی و خانگی به ارزش یک میلیارد و 417 میلیون ریال را کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی در استان در ادامه گفت : خودروهاي حامل کالای قاچاق بنا به هماهنگی با مقامات قضایی به پارکينگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.
 انتهای پیام/غ

 کشف کالای قاچاق در گچساران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.