سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان برگزار می‌شود

به مناسبت دهه مبارک فجر، کارگاه‌های آموزشی برای بانوان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، از برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه گروه‌های مختلف بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر در استان خبر داد.

فاطمه دوستی گفت: این کارگاه‌های آموزشی در طول چهار روز برای مدرسین آموزش خانواده در مدارس، زنان تولید کننده و کارآفرین، زنان ورزشکار، و زنان عضو شورا‌های اسلامی شهر و روستا، دهیاران زن و فعالان اجتماعی در حال برگزاری است.

مسئول کمیته زنان ستاد دهه فجر در چهارمحال و بختیاری افزود: اکران رایگان فیلم پایان رؤیا‌ها برای زنان و خانواده ها، نشست تخصصی منتخبین و فعالان عرصه قرآنی، نشست‌های تخصصی فاطمه شناسی، غبارروبی گلزار شهدا، حضور پرشور زنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تببین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن با هدف اعتماد سازی، شورآفرینی و بهره گیری از توان و ایده‌های بانوان، از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده ویژه این قشر، در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان است.

از ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/م

ویژه برنامه‎های کمیته زنان ستاد دهه فجر در چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.