سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست جدید فرمانداری دماوند مشخص شد

«مجید صفری» که مسئولیت بخشداری رودهن را بر عهده داشت، با حکم محمدحسین مقیمی، استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ظهر امروز آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن نشست‌های شهید رجایی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این آیین، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، ائمه جمعه شهرستان دماوند و تمامی مدیران دستگا‌ه‌ها و ادارات، اعضای شورا‌های شهر و روستا‌ها و شهرداران شهرستان دماوند حضور داشتند.

بر این اساس، «مجید صفری» که مسئولیت بخشداری رودهن را بر عهده داشت، با حکم محمدحسین مقیمی، استاندار تهران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند منصوب شد.

همچنین در این آیین از تلاش‌ها و خدمات ۵۰ ماهه ناصر محمودی‌فرد که از ابتدای دولت یازدهم تاکنون مسئولیت فرمانداری شهرستان دماوند را بر عهده داشت، با اهدای لوح و هدایایی قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

صفری مسئولیت‌هایی، چون اداره دارایی شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، شهردار بومهن، معاون اداری و مالی چندین شهرداری در تهران و نیز معاون پژوهش و برنامه ریزی سازمان امور مالیاتی کشور را در پرونده کاری خود دارد.

صفری در سال‌های اخیر نیز معاونت برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان دماوند و مسئولیت بخشداری رودهن را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.