سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی

تخصیص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای نوسازی شناور‌های فرسوده دریایی

آرامی از اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت برای نوسازی ناوگان فرسوده و شناور‌های چوبی خبر داد و گفت: این امر با هدف توسعه لجستیک، گردشگری دریایی و مسافرت دریایی است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ­  به نقل از وزارت راه و شهرسازی، منصور آرامی به برنامه‌ریزی و اجرای کاهش هزینه و ارتقا توانمندی با استقرار نظام بهره‌وری اشاره کرد و افزود: در بخش بهره‌وری، شورای نظام بهره‌وری طبق دستورالعمل سازمان مدیریت در سازمان بنادر و دریانوردی دنبال شده است.

وی گفت: در این مورد­ طراحی‌ها انجام و مشاور گرفته شده است، تلاش می‌کنیم، با استقرار نظام بهره‌وری، توانمندی‌ها ارتقا و هزینه‌ها کاهش یابد.

آرامی توجه به اهداف سازمان بنادر و دریانوردی را از اولویت‌ها برشمرد و­گفت: در سال ۹۶ تلاش کرده‌ایم، کارکرد سازمان برای اهداف کلان و عملیاتی، برنامه‌ها و پروژه‌ها ارتقا پیدا کند.

وی افزود: ضروری است سازمان بنادر به سمت پاسخ‌گویی سوق یابد و اشکالات و موانع تحقق این هدف رفع شود؛ امسال در این‌باره برنامه‌ریزی کرده‌ایم، همچنین دفتر برنامه‌ریزی کارکرد‌های سازمان بنادر در قالب‌های برنامه‌ای مشخص و برای پاسخگویی به این هدف خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حوزه مالی، سیستم کنترل داخلی طراحی و همچنین پرداخت حقوق و مزایای پرسنل از تهران متمرکز شده است که این در شفاف‌سازی و کنترل داخلی مؤثر است و امیدواریم در پایان سال پاسخ‌گویی مناسبی به دستگاه‌های نظارتی داشته باشیم.

وی افزود: امسال در بحث شفاف‌سازی خوب عمل کرده‌ایم و در شناسایی درآمد‌های سازمان که مغفول مانده بود، فعالیت‌های به سزایی انجام شد، همچنین همکاری تنگاتنگی با دیوان محاسبات کشور داریم.

آرامی­ با اشاره به حمایت سازمان بنادر از نوسازی ناوگان دریایی و خارج‌سازی شناور‌های فرسوده تصریح کرد: در قالب اعتبارات کمیته وجوه اداره شده، مبلغی در بانک‌ها از محل منابع داخلی سازمان سپرده‌گذاری شده است، تا بتوان به متقاضیان تسهیلات ارزان قیمت ارائه داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: با ­هماهنگی این معاونت، رقم ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به کسانی که در حوزه حمل و نقل دریایی فعال هستند، داده می‌شود که این با اهداف توسعه لجستیک، گردشگری دریایی و مسافرت دریایی است. ناوگان فرسوده و شناور‌های چوبی در قالب این طرح ساماندهی و بازسازی می‌شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.