سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه؛

باید نسل جدید از آرمان های امام (ره) با اطلاع باشد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آیین های برگزاری دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای زنده نگاه داشتن آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  آیت الله مصطفی علما  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آرمان های امام (ره) و آرمانهای انقلاب باید زنده باشد و نسل جدید از آن با اطلاع باشد.

وی گفت: امروز باید وضعیت واقعی قبل از انقلاب برای جوانان بازگو شود و گفته شود که امام خمینی (ره) چرا قیام کرد و چگونه حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در قبل از انقلاب ایران جولانگاه مستشاران آمریکا بود که همه مسئولین کشور زیر نظر آنها انتخاب می شدند و فعالیت می کردند اما امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و استقلال می بینیم که در جهان تاثیر گذار است.

وی در ادامه اظهار داشت: مبانی فکری امام خمینی (ره) باید به صورت کتابی تدوین شود و بدست جوانان برسد که بدانند فقط با این مبانی است که می توان از گزند دشمنان در امان بود و در عین حال پیشرفت کرد.

آیت الله علما گفت: یکی از مبنای مهم امام خمینی (ره) مسئله فلسطین است که امروز می بینیم مسئله اشغالگری فلسطین توسط اسرائیل فقط مربوط به فلسطین نیست و این غده سرطانی در منطقه چه جنایاتی را مرتکب شده است.

انتهای پیام/ز

 

مبانی فکری امام خمینی (ره) باید به صورت کتابی تدوین شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.