سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در در محور اسالم-خلخال

در حال‌حاضر برف و کولاک محور اسالم-خلخال را در بر گرفته و تردد در این مسیر فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ سیدحجت فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: در حال‌ حاضر کولاک و برف محور خلخال-اسالم را در بر گرفته و تردد در این مسیر فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در حال‌ حاضر بیشتر محورهای استان اردبیل را برف در بر گرفته است، افزود: از هموطنان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری در محورهای استان به ویژه محور خلخال-اسالم خودداری کنند و در صورت ضروری بودن سفر تجهیزات زمستانی را حتما به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: هم‌اکنون بارش برف محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل-خلخال، اردبیل-مغان و اردبیل-سراب را در بر گرفته است و تردد در این مسیر و محورها نیازمند هوشیاری رانندگان و داشتن تجهیزات زمستانی است که باید به این امر توجه ویژه‌ای شود.

فتاحی از آماده‌باش کامل پلیس راه استان برای خدمات‌رسانی در جاده‌ها خبر داد و گفت: خوشبختانه تا به این لحظه گزارشی مبنی بر تصادف در جاده‌ها در اثر بارش برف ارائه نشده و نیروهای ما در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در صحنه حاضر شده و به خدمات‌رسانی مشغول شوند.

وی بیان کرد: از رانندگان تقاضا داریم قبل از تردد در جاده‌ها نحوه بستن زنجیرچرخ را آموزش ببینند تا در مواقع ضروری به مشکل برخورد نکنند که بستن و همراه داشتن زنجیرچرخ یک نیاز اساسی برای تردد در روزهای برفی در جاده‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل افزود: باتوجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش برف در جاده‌های استان از رانندگان تقاضا داریم نکات ایمنی را مبنای کار قرار دهند تا شاهد هیچگونه حادثه دلخراشی در جاده‌ها نباشیم.

 

انتهای پیام/ع

آماده‌باش کامل پلیس راه استان اردبیل برای خدمات‌رسانی در جاده‌ها

 

برچسب ها: حمل و نقل ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.