سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۵ درجه‌ای دما و یخبندان شبانه از فردا در سیستان و بلوچستان

رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: کاهش ۱۵ درجه‌ای دما همراه با یخبندان شبانه از فردا بیشتر نقاط استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: دمای هوا از فردا در نواحی شمالی و از روز دوشنبه در سایر نقاط سیستان و بلوچستان حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد که با توجه به سرد شدن هوا احتمال ریزش برف خفیف در این مناطق وجود دارد.
وی افزود: همچنین در نیمه شمالی و شرق سیستان و بلوچستان یخبندان شبانه تشدید خواهد شد.


وی به کشاورزان سیستان و بلوچستان توصیه کرد تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات خود داشته باشند.


رئیس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی جوی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: زاهدان با حداقل منفی یک درجه و راسک و زرآباد با حداکثر ۳۰ درجه بالای صفر در شبانه روز گذشته سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.


ملاشاهی گفت: از امروز وزش باد در نواحی شمالی و مرکزی سیستان و بلوچستان آغاز شده است.


وی تصریح کرد: از اواسط وقت روز یکشنبه بر سرعت وزش باد همرا با گرد و خاک در این نواحی از جمله زاهدان، خاش و بزمان افزوده می‌شود و به ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.


وی ادامه داد: همچنین وزش باد بر روی سواحل دریای عمان در جنوب سیستان و بلوچستان برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/گ

کاهش دما و یخبندان در سیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.