سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص یک میلیارد تومان از تسهیلات کسب و کار آسیب دیده از زلزله بخش کشاورزی خراسان شمالی

معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تاکنون فقط یک میلیارد و 655میلیون تومان از تسهیلات کسب و کار آسیب دیده ناشی از زلزله به بخش کشاورزی استان اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ بهنام فر معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی خراسان شمالی افزود: تاکنون فقط یک میلیارد و 655میلیون تومان از تسهیلات کسب و کار آسیب دیده ناشی از زلزله به بخش کشاورزی استان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به وقوع زلزله 5.7 ریشتری در اردیبهشت ماه سال جاری در شهرستان بجنورد و راز و جرگلان افزود: وزیر کار طی سفر به  استان و بازدید از مناطق زلزله زده، قول اختصاص مبلغ 10 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده ناشی از زلزله این استان را داد.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی های این سازمان، بر اثر وقوع این زمین لرزه دو هزار واحد دامی تخریب و یا آسیب دیدند، ادامه داد: اما اولویت پرداخت این تسهیلات به واحدهایی داده شد که به صورت 100 درصد خسارت دیده شده بودند.

بهنام فر اظهار کرد: بر این اساس 541 پرونده تشکیل شد که برای بازسازی آن باید مبلغ 11 میلیارد و 535 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شد.

وی تصریح کرد: از تعداد پرونده های مذکور تاکنون 74 پرونده تایید شده است که مبلغ یک میلیارد و 655 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

بهنام فر گفت: هنوز مبلغ 10 میلیارد تومان به صندوق اختصاص نیافته و این صندوق از منابع مالی خود این تسهیلات را ارائه می دهد.

انتهای پیام/آ

اختصاص تسهیلات به واحدهای دامی خسارت دیده از زلزله

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.