سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

59درصد پرونده‌های شورای حل اختلاف به صلح و سازش انجامیده است

رییس دادگستری بافت گفت: 59 درصد پرونده‌های شورای حل اختلاف به صلح وسازش انجامیده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ یدالله سپهری رییس دادگستری شهرستان بافت با اعلام اینکه 59درصد پرونده های شورای حل اختلاف به صلح وسازش انجامیده است، گفت:از ابتدای سال جاری 4هزار و 56 فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف بافت شده است.

در حاشیه بازدید از شعب شوراهای حل اختلاف شهرستان بافت اظهار داشت: شعب شوراهای حل اختلاف این شهرستان در 9 ماهه سال 1396 مجموعا تعداد2هزار و 421فقره از پرونده های وارده خود را از طریق صلح و سازش به سرانجام رسانده اند.

 وی اعلام کرد: حوزه قضایی بافت دارای مجموعا 19 شعبه که از این تعداد شعبه،8شعبه شهری (4شعبه رایی و 4 شعبه صلحی) و 11شعبه روستایی می باشد.

وی عنوان کرد:تعداد کل پرونده های وارده به شعب حوزه قضایی بافت4هزار و 56 فقره می باشد که از این تعداد 3097 فقره مربوط به شعب شهری می باشد.

این مقام قضائی افزود: در 9 ماهه سال 1396 مجموعا تعداد 4056 پرونده به شوراهای حل اختلاف حوزه قضایی بافت وارد شده است که از این تعداد4103فقره پرونده مختومه گردیده است

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان و نقش آن در فرآیند قضا زدایی وبا عنایت به توجه خاص مرکز شوراهای حل اختلاف،با اقدامات انجام شده در شورای حل اختلاف ویژه زندان بافت از ابتدای سال جاری 63نفر از زندان آزاد شده اند که نسبت به سال گذشته میزان آزادی ها افزایش چشمگیری داشته است.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.