سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح همکاری خانه و مدرسه

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از آغاز طرح همکاری خانه و مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  اسکندر آرامی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز  گفت :  با هدف توانمند سازی دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی طرح همکاری خانه و مدرسه در ناحیه 3 اهواز آغاز شد.

آرامی افزود: این طرح با هدف ارتقای انعطاف پذیری کودکان در مقابل عوامل خطر وهمچنین توانمندسازی والدین جهت ایفای هر چه بهتر نقش خود به عنوان اولین عامل پیشگیری اولیه از مصرف مواد طراحی و تدوین شده است.

وی ادامه داد: این برنامه ی 8 هفته ای در مدرسه ابتدایی برگزار می شود و تمامی خانواده ها به صورت داوطلبانه و تصادفی در آن شرکت می کنند.

فاضل پور، رییس اداره پیشگیری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت : برنامه خانه و مدرسه، شامل فعالیت هایی با هدف حمایت از ارتباط مثبت و موثر میان والدین و فرزندان وتوانمندسازی والدین در خصوص راهبردهای مثبت فرزند پروری است.

وی افزود: در این طرح کودکان هم سن وسال در ارتباط با یکدیگر قرار می گیرند تا از این طریق به حمایت از همدیگر بپردازند. این طرح به دنبال تقویت روابط خانوادگی و ایجاد یک رابطه صمیمی بین اعضای خانواده است و می تواند آثار و نتایج ارزشمندی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشد.

شایان ذکر است؛ این طرح  با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3،رییس اداره پیشگیری آموزش و پرورش استان ، معاون پرورشی ناحیه3 و جمعی از مسئولین طرح همکاری خانه و مدرسه در دبستان اطهر ناحیه 3 اهواز آغاز شد .

انتهای پیام/م

طرح همکاری خانه و مدرسه در ناحیه 3 اهواز آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.