سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهمین جشنواره وب و موبایل ایران؛

۳۸۰۰ وب سایت و ۴۲۰۰ اپلیکیشن موبایل به رقابت می‌پردازند

۱۳۸ برگزیده دراختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا الفت‌نسب دبیر دهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت: امسال سه هزار و ۸۰۰ وب سایت وچهار هزار و ۲۰۰ اپلیکیشن موبایل شرکت کردند و در بخش وب سایت از لحاظ کمی رشد ۵ درصدی نسبت به دوره قبل داشته ایم و در بخش اپلیکیشن هم رشد ۴ برابری را داشته ایم.


وی افزود : امسال دو گروه فینتک و حمل و نقل شهری که از نرم‌افراز‌های موبایلی و استارتاپ‌ها هستند به بخش‌های این جشنواره اضافه شده است و در کلان‌شهر‌هایی همچون مشهد شاهد استقبال پرشور مردمی از این نرم‌افزار‌ها بوده‌ایم.

الفت‌نسب در ادامه گفت: ۶ حوزه کارکرد، محتوا، جذب کاربر، طراحی دیداری، ساختار مسیر و تعامل در مبحث سنجش و داوری آثار مورد توجه قرار گرفت و امیدواریم شاهد رشد این صنعت باشیم.

دبیر دهمین جشنواره وب و موبایل ایران گفت : در آئین اختتامیه این رویداد ۲۱ برنده در بخش وب سایت و ۴۸ برنده در بخش اپلیکیشن در دو بخش مردمی و هیئت داوران معرفی می‌شوند که در مجموع شامل ۴۲ برگزیده در بخش وب سایت و ۹۶ برگزیده در بخش اپلیکشین می‌شوند.

وی گفت: مجموع برگزیدگان این دوره ۱۳۸ نفر هستند و امسال برندگان و کسانی که بیشترین لایک را داشته باشند از یک باکس تبلیغاتی رسانه‌ای ویژه و رایگان برخوردار می‌شوند.
 

انتهای پیام// ف. ح
 

 

معرفی 138 برگزیده دراختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.