سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت زابل:

ترویج روحیه خودآگاهی و خودباوری از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه موقت زابل گفت: ترویج روحیه خودآگاهی، خودباوری، اعتماد به نفس و شکوفایی استعداد‌ها از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام محمود وحیدی راد امام جمعه موقت زابل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زابل اظهار داشت: ارائه و شکل گیری الگوی مردم سالاری دینی و جامعه مدنی اسلامی، تشکیل حکومت اسلامی متکی برخواست مردم و تعالیم الهی، حاکمیت ارزش‌های دینی و معنوی بر نظام حکومتی در عصر غلبه زور و ستم، عمران و آبادانی و تربیت انسان‌های صالح از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با گرامیداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه فجر گفت: ایام الله دهه فجر یادآور ایثارگری ها، شجاعت‌ها و از خودگذشتگی تمام افرادی که برای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل تلاش کردند، است.

امام جمعه موقت زابل با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: بر اساس مضامین برگرفته از احادیث نبوی این بانوی بزرگوار در نزد مسلمانان از جایگاه بالا و رفیعی برخوردار است.

وی گفت: ترویج روحیه خودآگاهی، خودباوری، اعتماد به نفس و شکوفایی استعداد‌ها از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام وحیدی راد تصریح کرد: بر اساس فرموده‌های پیامبر اکرم (ص) حضرت فاطمه (س) سرور زنان جهان است.

وی افزود: ولایتمداری یکی از ویژگی حضرت فاطمه (س) است به طوری که زنان جامعه با الگو پذیری از سیره زندگی این بزرگوار فضیلت تربیت انسان‌های وارسته و شایسته را در دامن خود پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 ولایتمداری یکی از ویژگی حضرت فاطمه (س) است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.