سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

دشمنان به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: دشمنان اسلام با دسیسه‌های مختلف از طریق استفاده از ماهواره و فضای مجازی به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با تاکید بر اهمیت پوشش مناسب به ویژه چادر به عنوان حجاب برتر اظهار داشت: زینت زن حجاب است.

مولوی عبدالصمد کریم زایی افزود: بانوان در جامعه اسلامی باید همواره بر حفظ حجاب خود دقت کافی داشته باشند تا بخاطر تهاجم فرهنگی و تهدید نرم دشمنان کم رنگ نشود.

وی احیای امر به معروف و نهی از منکر را یکی از راه‌های ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه دانست و گفت: همه مردم وظیفه دارند نسبت به این سنت حسنه احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در بخش دیگری از خطبه‌های خود بیان کرد: حضرت علی (ع) فرمودند: قیمت انسان به ایمان، عمل صالح و اخلاق نیک است نه به مال، ثروت، پست و مسئولیتی که دارد.

وی تاکید کرد: مدیران و افرادی که پست و مقامی دارند باید از توان خود برای حل کمبود‌ها و مشکلات مردم استفاده کنند چرا که این فرصت همیشه در اختیارشان نیست.

انتهای پیام/ع

بانوان در جامعه اسلامی بر حفظ حجاب خود دقت کافی داشته باشند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.