سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان:

وحدت عامل مهم پیروزی مقابل هجمه‌های دشمنان است

امام جمعه سمنان گفت : وحدت عامل مهمی برای پیروزی و مقاومت در مقابل هجمه‌های دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه هفته اول بهمن ماه 96 در سمنان محور وحدت در کشور را مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت : وحدت عامل مهمی برای پیروزی و مقاومت در مقابل هجمه‌های دشمنان است.

وی افزود : رفع مشکلات مردم اعتماد آحاد جامعه را به نظام جمهوری اسلامی دوچندان می کند و مسئولان دستگاه های اجرایی باید برای افزایش آمار اشتغال و رونق کسب و کار در استان و کشور تلاش کنند.

امام جمعه سمنان با بیان این که امسال جشن دهه مبارک فجر با آیین معنوی فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) تقارن یافته است افزود : با توجه به شادی‌هایی که در پیش داریم باید حرمت حضرت زهرا (س) نیز حفظ شود.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ورود امام خمینی(ره) و آغاز دهه فجر گفت : باید دهه فجر را قدر بدانیم و این روزهای فرخنده را برای وحدت و همدلی در بین آحاد جامعه جشن گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به این که امام خمینی(ره) به تمام وعده های خود پس از بازگشت به میهن عمل کرد تصریح کرد : مسئولان کنونی جمهوری اسلامی نیز باید وعده هایی که می دهند را اجرایی کنند.

امام جمعه سمنان وظیفه امروز ملت ایران را حفظ و حراست از انقلاب و آرمان‌های انقلابی دانست و افزود : ترویج راه امام و آرمان‌های شهدا نقش ویژه‌ای در حفظ انقلاب اسلامی ایران دارد.

انتهای پیام / ه

جزئیات خطبه های نماز جمعه هفته اول بهمن ماه 96 سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.