سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف فعالیت ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهر مراغه

توقف فعالیت ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مراغه ،بهمن ماه سال 92 درمیدان مصلی این شهر نصب شده بود و دوماهی است به خاطر اعتراض مغازه داران این میدان جمع آوری و به انبار انتقال یافته است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛به گفته مغازه داران میدان مصلی ، این ایستگاه درمیدان به محلی برای جمع شدن زباله و افراد ولگرد شده بود .


برخی از شهروندان مراغه ای خواستار راه اندازی دوباره آن هستند و جمع آوری این استگاه را که برای آن 6 میلیارد ریال اعتبارهزینه شده حیف و میل بیت المال می دانند .


آنان راه اندازی دوباره ایستگاه سنجش آلودگی هوا را ضروری میدانند تا از آن برای اطلاع از آلودگی و ذرات معلق در هوای شهر مراغه مطلع شوند .


 پورصادق معاون خدمات شهری شهرداری مراغه اعلام کرد : این ایستگاه در داخل محوطه پارک میدان راه آهن مراغه نصب و راه اندازی می شود.


وی گفت : تجهیزات این ایستگاه که به محلی مناسب انتقال یافته بود ، دیروز و پس از پیگیری ها به میدان راه آهن و محل جدیدش انتقال یافت .


وی ، در پاسخ به این سوال که آیا داخل پارک می تواند محل مناسبی برای ادامه فعالیت این ایستگاه باشد گفت : این محل با نظر اداره حفاظت محیط زیست انتخاب شده است .


ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مراغه سال 90 درمیدان مصلی این شهر نصب شده و درزمان نصب اولیه دوسال کار نمی کرد و با پیگیری خبرنگار ما در این شهرستان سوم بهمن 92 راه اندازی شد و به بهره برداری رسید .

 

انتهای پیام/خ

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در مراغه

برچسب ها: آلودگی هوا ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.