سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والورده: بارسلونا امید زیادی به کوتینیو دارد

سرمربی بارسلونا از اولین بازی خرید جدیدش ابراز رضایت کرد و گفت بارسا امید زیادی به این بازیکن دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوانتیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (پنجشنبه) در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا در حضور یک نیمه ای فیلیپ کوتینیو ستاره جدیدش با نتیجه 2 بر صفر بر اسپانیول غلبه کرد و ضمن جبران شکست یک بر صفر بازی رفت، به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
والورده سرمربی بارسا در پایان بازی درباره اولین بازی فیلیپ کوتینیو که در نیمه دوم به جای آندرس اینیستا به میدان رفت گفت: "ما امید زیادی به او داریم، به این معنا که او می تواند برای سبک بازی ما بسیار خوب باشد."
وی افزود: "اعتماد به نفس ،قدرت دریبل زنی در موارد تک به تک، توانایی فرار از مدافعان، پاس های او در اطراف منطقه جریمه و خطری که ایجاد می کند، همه می تواند به ما کمک کند. من فکر می کنم او در این بازی خوب بود، اما باید ببینیم که چه اتفاقی می افتد. این آغاز کار است."
سرمربی کاتالان ها درباره حذف رئال مادرید از کوپا دل ری نیز گفت:

"رئال مادرید رقیب بزرگی است اما اگر ما در نیمه نهایی هستیم دلیلش این است که ما به سختی کار کرده ایم تا در اینجا حضور داشته باشیم. "در بازی های حذفی، شما نمی توانید روز بدی داشته باشید، در غیر این صورت از دور رقابت خارج خواهید شد.
من به تیم های دیگر فکر نمی کنم و تنها دغدغه ام تیم خودم و تلاش برای پیشرفت در رقابت ها است."
انتهای پیام/


تمجید والورده از کوتینیو

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.