سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی‌عراقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هیچ کشوری حق ندارد کمیته‌ یا کارگروهی برای تجدید نظر و تغییر در برجام تشکیل دهد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هیچ کشوری از نظر حقوقی حق ندارد کمیته‌ای یا کارگروهی برای تجدیدنظر و تغییر در برجام تشکیل دهد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تشکیل کارگروه آمریکایی-اروپایی برای اصلاح برجام، اظهار کرد: برجام سندی بین المللی است و به امضای همه اعضای 1+5 و تایید شورای امنیت رسیده است.

وی ادامه داد: هیچ کشوری از نظر حقوقی حق ندارد که کمیته‌ای یا کارگروهی برای تجدید نظر و تغییر در برجام تشکیل دهد این امر مردودی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید شورای امنیت سازمان ملل و هم اعضای 1+5 در برابر قانون شکنی و عهد شکنی آمریکا بایستند، تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی در مورد برجام کاملا روشن است آمریکا اکنون عهدشکن و بدهکار است باید پاسخ بدهد چرا به تعهدات خود در مورد برجام عمل نکرده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی عراقی گفت: تشکیل کمیته برای اصلاح و تغییر در برجام برای رد گم کردن است، ایجاد تغییر در برجام امکان پذیر نیست و کشورهایی که امضا کردند باید در مقابل آمریکا بایستند.

وی تاکید کرد: متاسفانه برخی از کشورهای اروپایی در حالی که بر برجام تکیه می‌کنند با آمریکا هم همراه هستند و ما باید به این توطئه‌ها توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: برجام ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.