سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش صنعت نفت برای پیروز ی مقابل استقلال تهران

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در مقابل تیم استقلال تهران در جام حذفی پیروز شویم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شامگاه امروز پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل تیم سپید رود رشت گفت: تیم ما امروز توانست بازی خوبی ارائه دهد. هواداران از من می خواستند تا این تیم را به جام حذفی برسانم.

وی افزود: هنوز هم عده ای به دلیل نتیجه نگرفتن تیم در بازی های اخیر، گله مند هستند اما هیچ اشاره به مصدومیت بازیکنان در این دیدار ها نمی کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مردم ما را برای ۹ بازی باقی مانده در لیگ تحمل کنند ما  نیز در انتهای فصل تیم را تحویل می دهیم و امیدوار هستیم تا سرمربی بعدی تیم را هم در لیگ برترفوتبال  و هم در جام حذفی  به جایگاه خوبی برساند.

کمالوند افزود: به مدد خداوند و تلاش بازیکنان مقابل تیم استقلال تهران به پیروزی خواهیم رسید، اما اگر این اتفاق نیفتاد هم، نباید طوری وانمود شود که تیم تلاش لازم را انجام نداده است.

وی با بیان اینکه بایستی سطح توقعات مردم از تیم معقول باشد، گفت:: به دنبال پیروزی مقابل تیم استقلال تهران هستیم، تیم هم آماده است و از تمام تلاشمان برای این منظور بهره خواهیم گرفت.

کمالوند افزود: شرایطمان در لیگ با بیماری پشت سر هم بازیکنان پیش رفت، یکی خوب می شد دیگری مریض می شد و این سبب شد تا روی عملکرد کل تیم تاثیر بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: تیم استقلال تیم پرمهره ای است و از وجود مربی توانمندی برخوردار است، امید می رود تا بتوانیم از شرط میزبانی خودمان استفاده کنیم و نتیجه خوبی را مقابل این تیم به دست آوریم.

کمالوند افزود: به علی کریمی سرمربی تیم فوتبال سپید رود که در فوتبال سبب آبروی ما بود تبریک می گویم، تیم سپید رود جزء تیم هایی است که ضد فوتبال بازی نکرد و در تمام دقایق بازی هجومی بازی داشتند.

انتهای پیام/د

بازی تیم فوتبال صنعت نفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.