سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان:

رونمایی از کتاب تحریر برگزیده جشنواره شعر انقلاب / برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در سرتاسر استان

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان گفت: طی ایام ا... دهه فجر انقلاب از کتاب تحریر برگزیده جشنواره شعر انقلاب رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول کرمی رئیس بسیج هنرمندان استان همدان در ادامه افزود: برگزاری مراسم عصر شعر و خاطره و تجلیل از هنرمندان در سطح شهرستان ها از دیگر برنامه هایی است که طی این ایام در دستور کار قرار گرفته است.

وی برگزاری نشست های بصیرتی در سطح کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها را نخستین برنامه این مجمع عنوان کرد و افزود: این نشست ها با هدف تبیین اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برگزار میشود.

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان همچنین با اشاره به حضور هنرمندان بسیجی در مراسم غباررویی گلزار شهدا به منظور تجدید عهد متذکر شد: با مشارکت انجمن ادبی شهید آوینی برگزاری عصر شعر زمستانه در ۱٩بهمن ماه را در دستور کار خواهیم داشت.

کرمی از برپایی نمایشگاه عکس در سطح شهرستانهای استان طی ایام ا... دهه فجر خبر داد و افزود: طی این ایام بیش از ده ها برنامه هنری و فرهنگی در سطح کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه اجرای نمایش صحنه ای و خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی از محور برنامه های این ایام فرخنده است گفت:  برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل از جلوه های  راهپیمایی باشکوه مردم در ۲۲بهمن ماه را شاید بتوان نقطه عطف مشارکت هنرمندانه مردم در نمایش جلوه های انقلابی گری عنوان کرد.

انتهای پیام/ص.ف

برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در سرتاسر استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.